lördag 8 november 2008

citerat om filmen

"Stark film. Jag är mycket nöjd med hur musiken kommer in (och kommer ut)."
Pocke, kompositör till filmmusiken.

"Den kommer att bli mycket väl emottagen. Du hade verkligen fångat hans inre energi och jag har tänkt på den idag flera gånger."
Tove Torbiörnsson, dokumentärfilmskonsulent, Filminstitutet

"...du tog oss med in i en spännande värld, det var en inkännande, respektfull och rolig film, som jag gärna ser igen när den kommer på TV."
Marianne, forskare och studierektor, KSM, Linköpings Universitet.

"My (usually rather critical) husband also praised it. Let's look forward to a great success and the future English version."
Marjorie, gymnasielärare och medlem i Alliance Francaise i Norrköping

"Jag tyckte din film var varm och härlig och även om jag inte har nåt alls med hästar (eller djur i allmänhet) så blev den inte alls tråkigt."
Fianna, student, KSM, Linköpings Universitet.

"It is a vivid portrait of a man for whom the audience can have both interest and liking."
Frédéric Strauss, Franska Ambassaden.

"Din film var så häftig - tänker på den ännu...ALLA borde se den"
Collette Garrette-Wijkander, fotograf, journalist, modell med mera

Inga kommentarer: